ΣΤΡΟΥΓΚ: Τί Μου Έμαθε Το Λήμμα «Υπουργείο Μεταφορών» Της Βικιπαίδειας (μα πρώτα, τα αθλητικά νέα).

ΣΤΡΟΥΓΚ: Τί Μου Έμαθε Το Λήμμα «Υπουργείο Μεταφορών» Της Βικιπαίδειας (μα πρώτα, τα αθλητικά νέα)..




Έχω δει και ζωντανά ένα τέτοιο σε Γ’ Αργολίδας που ήταν ακόμη πιο μπλούπερ, βαράει ελεύθερο ο άλλος με όλη του τη δύναμη, η μπάλα έρχεται από ψηλά στοπέναλτι της περιοχής μας περίπου, βγαίνει ο δικός μας ο τερματοφύλακας (που ήταν 120 κιλά και ξεφόρτωνε τελάρα σε κάβα όλη μέρα) να την πιάσει, η μπάλα γκελάρει στο κεφάλι του και μπαίνει γκολ.
Και επίσης η ομάδα του Μελιγαλά λέγεται Εθνικός. 
Τι έχει κοντά στο Μελιγαλά; Φιλιατρά; Θα γάμαγε η ομάδα να λέγεται Άρης Φιλιατρών – αυτό είναι τοπικό ντέρμπι! «Ο Μελιγαλάς φιλοξενεί τον Άρη την επόμενηεβδομάδα«.
Βασικά θα το έπαιρνε το ματς ο Άρης με κανα γκολ από κόρνερ: οι μισοί αμυντικοί του Εθνικού Μελιγαλά δεν έχουν κεφάλι, είναι η αχίλλειος πτέρνα τους τα στημένα. 
Αφού λοιπόν έγραψα μια χοντρή κακογουστιά για τον Εμφύλιο και σιγούρεψα πως αυτό το κείμενο δεν θα αναδημοσιευτεί ποτέ στο left.gr, μπαίνω στο θέμα. (δεν είναι αστείο αυτό. σε μια φάση γύρω στο σεπτέμβρη το left.gr αναδημοσίευε στρουγκ σταθερά. χρειάστηκα 4 μήνες σιωπής και αυτοκριτικής, μακριά απ’ όλα, για να εντοπίσω πού έκανα τόσο λάθος. αν το αναδημοσιεύσετε κι αυτό κόβοντας την εισαγωγή μα την παναγία θα σας γαμήσω)
(… δε νομίζω, του πούστη. έβαλα μελιγαλά, έβαλα και μπάλα μέσα, που για έναν συριζαίο είναι αποτρόπαιο θέμα, τι άλλο να κάνω; να βάλω δήμητρα λιάνη με μπικίνι; καλά, δεν χάνω τίποτα εννοείται)
  
———————–
Έκανα μια μικρή έρευνα αυτές τις ημέρες που κράταγε η απεργία στο Μετρό. Και δεν το λέω επειδή συνηθίζεται να ξεκινάμε με «έκανα μια μικρή έρευνα και» όταν ετοιμαζόμαστε να πετάξουμε αποκάλυψη-βόμβα. Ήταν όντως μικρή: όλη η έρευνα ήταν το ότι πάτησα «Υπουργείο Μεταφορών» στη Βικιπαίδεια. Και συνέβη. Και το είδα να συμβαίνει. Και ήταν σαν να άνοιξα το πορτάκι που βγάζει το μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς. 
Ήταν Όλα Εκεί. 


Μια σύντομη περίληψη όσων έμαθα: το Υπουργείο Μεταφορών είναι ένα υπουργείο, ένα από τα υπουργεία της κυβέρνησης μάλιστα. Αντικείμενό του είναι οι Μεταφορές. Τα τελευταία 4000 χρόνια, οι Μεταφορές και οι Συγκοινωνίες βασικά μόνο αναπτύσσονται και δεν κάνουν τίποτα άλλο εκτός από το να αναπτύσσονται.Το Υπουργείο Μεταφορών αρμοδιότητα έχει να παρακολουθεί τα updates στο πώς πηγαίνουν οι άνθρωποι από το ένα μέρος στο άλλο, και να τα ψωνίζει για λογαριασμό μιας χώρας που ανήκει στο ανεπτυγμένο Βόρειο ημισφαίριο. Ως αποτέλεσμα, από πάντα, το Υπουργείο Μεταφορών είχε φαραωνικό μπάτζετ. Και ποιος μπορεί πράγματι να διαφωνήσει με αυτό; Πρέπει να είσαι ηλίθιος για να μη θέλεις περισσότερα και καλύτερα λεωφορεία στη χωρα σου.
Όταν έφτασα στο κεφάλαιο «Διατελέσαντες Υπουργοί» του λήμματος, πήρα χαρτί και στυλό για να δω μήπως μπορέσω να ενώσω κάπως τις τελείες. Να λοιπόν ταστοιχεία που έβγαλε η έρευνα:
– Από το 1981 ως σήμερα, ο Υπουργός Μεταφορών έχει αλλάξει 30 φορές. Τριάντα αλλαγές.σε τριανταένα χρόνια: καλύτερα δηλαδή από τον πάγκο του γαύρου, άλλα όχι πολύ καλύτερα – αν συνυπολογιστεί μάλιστα πως μια περίοδο το Υπουργείο Μεταφορών και ο γαύρος είχαν τον ίδιο ιδιοκτήτη.

– Συνολικά, στην καρέκλα του Υπουργού Μεταφορών κάθισαν 26 διαφορετικοί κώλοι (κάποιοι έκαναν 2-3 θητείες). Μεταξύ αυτών οι
 Άβερελ Ντάλτον.
 Ζίνα, Warrior Princess.
 
 
 
 Έντγκαρ Ντάβιντς.
 
 
 
… εεεμ, Γουίλιαμ Ντάλτον;
Νίκος Αλέφαντος.
 
 Χέρμαν Γκέρινγκ.
 Ο «λοχαγός» του Εκσυγχρονιστή.
Ο «λοχαγός» του Μεταρρυθμιστή.
 Ο «λοχαγός» του Αειφόρου.
… βασικά η λίστα ξεφεύγει άσχημα, από το ’97 ως το ’07 
το Υπουργείο πάει back 2 back Μαντέλης-Βερελής 
και στα καπάκια Μισέλ, ο οποίος έχει μπει σε 
κοκ πιτ αεροπλάνων αλλά σαν το πράσινο αρρωστί
πλακάκι του σταθμού «Βικτώρια» πουθενά:


(διαβάζω πως είναι περδίκι ο Μιχαλάρας, οπότε είναι ξανά ΟΚ να κάνουμε πλάκα
με ειδήσεις τύπου «Επικοινωνεί Πλήρως Με Το Περιβάλλον Ο Μιχάλης Λιάπης»)

 
 
– Από τους 26 διατελέσαντες Υπουργούς Μεταφορών, οι 14 ήταν δικηγόροι, ένας ιδιοκτήτης φροντιστηρίου, δύο πολιτικοί μηχανικοί, δύο καθηγητές Πολυτεχνείου, ένας χημικός και ένας επειδή τρέλα πουλάμε τις μάνες σας γαμάμε ήταν ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣΚαι μην ψήνεσαι αν νομίζεις πως διέκρινες κάποιεςσπιθίτσες λογικής στα παραπάνω: οι δύο καθηγητές Πολυτεχνείου ήταν υπηρεσιακοί που ανέλαβαν τύποις κάτι μέρες πριν από εκλογές, και από τους 2 πολιτικούςμηχανικούς που πες με την πολύ ευρεία έννοια, πολυτεχνικέςσχολέςξέρωγω, έχουν κάποια σχέση με το αντικείμενο, ο ένας ήταν ο Τσοχατζόπουλος.

Όλο αυτό το Τυχαίο Χάος συμβαίνει ατελείωτα εδώ και 30 150 χρόνια. 

Ανίδεοι κλόουν βρίσκονται με ένα Υπουργείο στα χέρια ανάλογα με τις εσωκομματικές ισορροπίες και την αφοσίωσή τους στον Αρχηγό. Είναι μια μεταβλητή εξίσωση με χιλιάδες όρους αυτή, και βλέπεις ότι μόνο σε ένα Υπουργείο έχει βγάλει 30 διαφορετικά αποτελέσματα σε 31 χρόνια. Κάθε Έλληνας θα ήθελε να έχει ένα υπουργείο: αυτοί οι 10-15 που όντως το πέτυχαν, είναι οι πρωταθλητές ενός Δαρβινικού «Saw»κυρίαρχα αρσενικά σε ένα οικοσύστημα κάφρικο και ασταθές ταυτόχρονα, την πολιτική. Η αστική δημοκρατία δεν ειναι ένα καλό σύστημα που εκτελείται με κακό τρόπο, είναι ένα κακό σύστημα που δουλεύει στην πένα, με χιλιάδες ανθρώπους νατρέχουν μέρα-νύχτα με όρεξη και έμπνευση, ωστε να εξασφαλίζουν πως θα συνεχίσει να δουλεύει τόσο ρολόι. Ουάου, λίγο παρασύρθηκα και την είπα στον καπιταλισμό. Τώρα είναι που δεν θα με βάλει με τίποτα το left.gr.
 
Το ρεζουμέ είναι οτι ως ΣΤΡΟΥΓΚ προτείνω στο γραμματέα του σωματείου των απεργών κο Γιοκαρίνη να τη δει λίγο πιο αυτοαναφορικά τη φάση και να ξηγηθεί θεωρία παιγνίων. Να επιχειρήσει να προκαλέσει τη μάξιμουμ δυνατή ζημιά και στις δύο πλευρές. Τακτική καμμένης γης, τόταλ γουόρ – βασικά το πανάρχαιο «πέφτω αλλά θα σας πάρω μαζί μου, πουσταράδες» το οποίο έχει ρίξει βασίλεια και έχει ξηλώσει μαφίες.
 
Εν ολίγοις να τα ΞΕΡΑΣΕΙ ΟΛΑ, σε ζωντανή σύνδεση. Είδες πόσους και ποιούς μπορεί να πάρει μαζί του. Ποιος με διόρισε. Πόσοι και ποιοι από το σόι μου τον ψηφίζουμε αυτόν που με διόρισε, πόσον καιρό τώρα. Τί λαδιά μπορώ να καταθέσω ένορκα πως έκανε αυτός που με διόρισε όσο ήταν υπουργός ή βουλευτης. Πώς έκανα το κονέ μαζί του. Ποιοι διόρισαν τον κάθε έναν από τους συναδέλφους μου.
Τι έχει να φοβηθεί; Πως θα εκτεθεί ως βύσμα και θα ξεφτιλιστείΑφού ήδη οι πάντες τον θεωρούν ξεφτιλισμένο βύσμα! Πως θα του κάνει μήνυση ο υπουργός; Ήδητον απείλησε με 20 χρόνια κάτεργο αν δε γυρίσει στη δουλειά του – και οι συμπολίτες του ήθελαν να τον δουν στο κάτεργο, ενώ αν ραγίσει την ομερτά θα τονσυμπαθήσουν. Λοιπόν; Είναι αρκετά στριμωγμένος στα σκοινιά ώστε να κάνει το αδιανόητο;
 
Η μετάλλαξη του συνδικαλιστικού κινήματος 
εγινε σε τρία κατά σειρά στάδια.
——————-
Η απεργία για τον εργαζόμενο είναι ό,τι το Ιππικό για το στρατό: κάτι περήφανο και τιμημένο, το οποίο έχει πάψει εδώ και 100 χρόνια να κερδίζει μάχες. Η έννοια της Απεργίας είναι πιο νεκρή κι από παρθένα μαθητριούλα στο υπόγειο του Χρυσόγελου του οικολόγου. Είναι απαίσιο αυτό αφού, ως εργαζόμενος, αν δεν έχεις ούτε την απεργία δεν έχεις τίποτα – και αυτή τη στιγμή, όπως βλέπεις παντούως εργαζόμενος Δεν Έχεις Τίποτα.  
 
(πηγή φωτογραφίας νταλάρα)
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s